Bestuur

Om de vier jaar wordt er door de leden een nieuw bestuur gekozen. De leden kiezen zes bestuursleden. Dit moeten minstens twee mannen en twee vrouwen zijn. Het verkozen bestuur moet dan bij de eerste bestuursvergadering onderling de verschillende functies verdelen. Op 9 januari 2020 werd een nieuw bestuur verkozen.

Omdat er 7 kandidaten waren, werd er voorgesteld om met deze 7 een bestuur te vormen : de koorleden gingen akkoord met handopsteking, een kiezing was dus niet nodig.

Op woensdag 22 januari 2020 staken ze de koppen voor de eerste keer bijeen om de taken in het nieuwe bestuur te verdelen.

Ondertussen heeft Jan Martens zijn ontslag gegeven omdat hij het te druk had met zijn andere activiteiten... Toen waren we weer met zes. Hieronder het bestuur met en zonder mondmasker...

Van links naar rechts:

• Katelijne Van Delm : verslaggever, reisleider

• Kris Brees : secretaris

• Koen Van Delm : penningmeester

• Johan Govaerts : ondervoorzitter

• Gerda Waelbroeck : materiaalmeester

• Ann Van Delm : voorzitter

Vooraan van links naar rechts

• Katelijne Van Delm : verslaggever, reisleider

• Ann Van Delm : voorzitter

Achteraan van links naar rechts